Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-5 z 5
Jak badaliśmy? Metodologia i przebieg badania
(Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2009)
Badania prowadzone przez internet skutecznie realizuje się za pomocą kanałów,
którymi na co dzień dociera do użytkowników przekaz marketingowy i sprzedażowy.
Najpopularniejsze formy dotarcia do adresata to kampania form ...
Internet i inne media jako źródło informacji i rozrywki
(Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2009)
Warto podkreślić, że z punktu widzenia konsumpcji informacji internet dla swoich
użytkowników stanowi w większym stopniu źródło informacji niż źródło rozrywki.
Nie potwierdza to więc poglądu, w którym podkreśla się ...
Diagnoza Internetu 2009
(Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2009)
Diagnoza Internetu 2009 jest jednym z pierwszych projektów koncentrujących się wyłącznie na osobach, które intensywnie korzystają z internetu w Polsce. Specyfiką tego badania jest również niezwykle silny nacisk na determinanty ...
Blog to... blog. Blogi oczyma blogerów. Raport z badania jakościowego zrealizowanego przez Instytut Badań Literackich PAN i Gazeta.pl.
(2009)
1.Blog jest dla badanych formą trudną do zdefiniowania, gdyż raczej służy za platformę dla tradycyjnych gatunków wypowiedzi niż tworzy odrębną formę gatunkową. Dlatego też wśród potocznych definicji bloga pojawiają się ...
Badanie Blogujących: Charakterystyka Polaków czytających, komentujących i piszących blogi.
(Agora i PBI, 2009)
Raport z badania zrealizowanego przez Polskie Badania Internetu
i Gazeta.pl (właściciela platformy blogowej Blox.pl). Opisywane badanie miało na celu zbadanie zasięgu blogów oraz specyfiki ich użytkowników. Było to ...