Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 10
Kompetencja społeczna i inteligencja emocjonalna a zaangażowanie w Internet
(Wydawnictwo SWPS, 2003)
Podstawowym celem artykułu jest próba odpowiedzi na pytanie: dlaczego niektórzy ludzie angażują się w komunikację przez Internet; preferują tę formę kontaktu z innymi ludźmi, w porównaniu z naturalnymi relacjami bezpośrednimi. ...
Cybergeografia, transarchitektura
(Wydawnictwo SWPS, 2006)
Factors Affecting Credibility of e-Shops in Poland
(Publishing House of Technical University of Poznań, 2006)
This paper presents main problems concerning e-commerce development in Poland and in other countries of Eastern Europe, in particular, links between a consumer’s trust and the cultural background in the region. The first ...
Możliwości wykorzystania Internetu w działaniach marketingowych firmy
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2006)
Pomijając klasyczne definicje „marketingu" można powiedzieć, że marketing jest to nic innego jak sztuka przekonania kogoś do kupna czegoś, czego dana osoba nie potrzebuje, najlepiej za cenę, której nie zapłaciłaby nawet ...
Indywidualizacja a nowe formy wspólnotowości
(Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, 2009)
Książką analizuje kulturowe i społeczne konsekwencje procesu indywidualizacji, kształtowania się tożsamości i wyłaniania się nowych form integracji społecznej na przykładzie macierzyńskich wspólnot internetowych
Kosowo w Internecie
(Instytut Dziennikarstwa UW, 2004-12)
To krótkie studium analizuje zawartość mediów internetowych w związku z konfliktem w Kosowie, od witryn oficjalnych (takich jak witryny NATO, ONZ, CIA, Departamentu Stanu), stron informacyjnych (BBC, CNN, Serbia Info, AIM) ...
„Ja też nie cierpię polityki” : relacyjna funkcja narzekania.
(Wydawnictwo SWPS, 2005)
Polacy chętnie i często narzekają. Spośród wielu funkcji, jakie wyrażanie niezadowolenia pełni, artykuł podkreśla nawiązywanie relacji między rozmówcami. Zamieszczano komentarz zgodny lub niezgodny z tonem publikowanych ...
Prowadzenie badań przez internet - podstawowe zagadnienia metodologiczne
(Polska Akademia Nauk, Instytut Filozofii i Socjologii, 2006)
With the widespread Internet access and increased importance of this medium in everyday life, the web also becomes more and more vital tool in conducting social and psychological research. The Internet research might be ...
Analiza promocji małych miast nadbałtyckich za pomocą stron internetowych
(Zakład Usług Poligraficznych i Wydawniczych Jacek Plewnia, 2004)
This work analyses the role of web site as a factor of promotion for small and medium towns in the Baltic Sea region. Since this kind of promotion is becoming very popular and the sold product is similar especially in the ...
Internet w działaniach marketingowych firmy
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2005)
Artykuł porusza nowe podejście zyskujące coraz większe uznanie w działaniach marketingowych firmy. Obecnie udaje się zauważyć odejście od tradycyjnego podejścia, jakim jest marketing masowy na rzecz marketingu indywidualnego. ...