Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-6 z 6
Sacrum i profanum w Internecie - próba analizy
(Zakład Wydawniczy Nomos, 2001)
Zrób to sam – Web 2.0 jako sfera politycznej aktywności internautów
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2009)
Cyfrowe technologie informacyjne już od początku swojego istnienia postrzegane były jako potencjalnie bardzo demokratyczne. Dziś, wraz rosnącą popularnością witryn i aplikacji stymulujących internautów do aktywnego ...
Blogi jako przejaw współczesnego trybalizmu
(Wydawnictwo SWPS Academica, 2006)
Artykuł analizuje wspólnoty internetowe zawiązujące się wokół blogów w ujęciu nowych plemion Michela Maffesolego
Factors affecting credibility of e-shops in Poland
(Jean Vanderdonckt, Effie Lai-Chong Law & Ebba Thora Hvannberg, 2005)
This paper presents main problems concerning e-commerce
development in Poland and in other countries of Eastern
Europe, in particular, links between a consumer’s trust and
the cultural background in the region. The first ...
Rozwój relacji z klientami na skalę masową
(Marketing w Praktyce, 2002-11)
Blog jako dokument osobisty
(Instytut Studiów Politycznych PAN, 2003)
Artykuł analizuje blog, czyli dziennik prowadzony w internecie jako dokument osobisty. Omówione zostały takie kwestie jak budowa bloga, funkcje społeczne oraz relacja autor - czytelnicy oraz zastosowanie metody biograficznej ...