Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 37
Aspekty innowacyjności jako instrument konkurencyjności regionu małopolskiego
(Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Wiedzą, 2011)
The article presents some aspects of innovativeness which are treated by the author as the instrument of competitiveness in the region of Małopolska. In the last two decades, that is in the phase of transforming the economy ...
Wpływ kompetencji strategicznych kadry menedżerskiej na konkurencyjność i rozwój agrobiznesu
(Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, 2005)
The management strategy is nowadays a decisive factor in an enterprise’s market value. The value of human assets in an enterprise determines its position on the market and directs its development. The strategic congruence ...
Agenda cyfrowa jako strategia wzrostu konkurencyjności Europy
(Uniwersytet Szczeciński, 2012)
Agenda cyfrowa jako jeden z siedmiu projektów przewodnich strategii Europa
2020 zakłada uzyskanie trwałych korzyści ekonomicznych i społecznych dzięki
rozwojowi technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Osiągnięcie ...
Konkurencyjność polskiej gospodarki w świetle raportów The Global Competitiveness Report 2009-2010 oraz The Global Information Technology Report 2008-2009
(Uniwersytet Szczeciński, 2010)
Artykuł akcentuje zależność między konkurencyjnością gospodarki a zaawansowaniem wykorzystania technologii informacyjnych. Odnosi się do wyników The Global Competitiveness Report 2009–2010 oraz The Global Information ...
Kwalitatywne determinanty konkurencyjności spółek z indeksu WIG-Spożywczy
(Stowarzyszenie Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2008)
The main aim of this paper is to present the most WIG-food important determinants of industry companies competitiveness, guoted at Warsaw Stock Exchange index. The determinants presented are believed to be main causative ...
Możliwości wykorzystania strategii konkurencji i marketingowych dla wzmacniania pozycji oraz potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstw agrobiznesu
(Stowarzyszenie Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2004)
W artykule podjęto problematykę możliwości rozwoju, wzmocnienia pozycji rynkowej i potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstwa agrobiznesu przy wykorzystaniu właściwie skonstruowanych strategii konkurencji i marketingowych. ...
Analiza konkurencyjności w zarządzaniu współczesnym bankiem
(AGH Kraków, 2007)
Kompetencje kierownicze w kreowaniu zdolności konkurencyjnej małego przedsiębiorstwa
(Uniwersytet Gdański, 2010)
Czynniki konkurencyjności - kodeksy dobrych praktyk w sektorze deweloperskim w Małopolsce
(SGH w Warszawie, 2006)