Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 27
Wpływ kompetencji strategicznych kadry menedżerskiej na konkurencyjność i rozwój agrobiznesu
(Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, 2005)
The management strategy is nowadays a decisive factor in an enterprise’s market value. The value of human assets in an enterprise determines its position on the market and directs its development. The strategic congruence ...
Zarządzanie i marketing transferu innowacji
(Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, 2000)
Do tematyki innowacji przywiązuje się na świecie duże znaczenie. Uważa się innowacje za główny czynnik wzrostu ekonomicznego i konkurencyjności gospodarki. Coraz więcej uwagi poświęca się formowaniu i funkcjonowaniu tzw. ...
Pomiar wiarygodności internetowych serwisów handlowych.
(Politechnika Poznańska, 2011)
Rozwój handlu internetowego jest odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów na tę formę dystrybucji towarów i usług. Z tego powodu, zarządzanie witryną sklepu internetowego, w celu zwiększenia jej wiarygodności, a co za tym ...
Wykorzystanie analizy scenariuszowej otoczenia w określeniu konkurencyjności sektora przedsiębiorstw przemysłu rolno – spożywczego
(2006)
The paper delineates possible ways of applying scenario analysis techniques to assess competitiveness of companies in the food and the agriculture sector. The first theoretical part of the paper presents methodology of ...
Model biznesu w zarządzaniu przedsiębiorstwem spożywczym
(Wydawnictwo Społecznej Akademii Nauk, 2013)
W dobie globalizacji permanentnie poszukuje się właściwej formy prowadzenia działalności gospodarczej, którą od kilku dekad nazywamy modelem biznesu. Głównym celem, a zarazem problemem niniejszego opracowania była weryfikacja ...
Stymulanty konkurencyjności w zarządzaniu spółkami z indeksu WIG-Spożywczy
(Uniwerstet Warmińsko-Mazurski, 2008)
W artykule zaprezentowano problematykę stymulant konkurencyjności w zarządzaniu spółkami z indeksu WIG – Spożywczy. W części teoretycznej podjęto próbę zdefiniowania konkurencyjności przedsiębiorstw we współczesnej gospodarce ...
Proces restrukturyzacji polskich przedsiębiorstw w okresie transformacji i jego determinanty w sektorze gastronomicznym
(Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2009)
W prezentowanym opracowaniu podjęto problematykę restrukturyzacji firm sektora gastronomicznego, która stanowi odpowiedź na zachodzące zmiany w polskiej gospodarce rynkowej. Restrukturyzacja firm, a właściwie placówek ...
Zarządzanie wiedzą warunkiem rozwoju przedsiębiorstw przemysłu spożywczego
(Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Stowarzyszenie Wyższej Użyteczności "Dom Organizatora", 2008)
Menedżerowie przedsiębiorstw przemysłu spożywczego często zastanawiają się w jaki sposób zarządzać wiedzą i innowacjami, tak aby jego możliwości wykorzystać optymalnie, jak również tworzyć właściwe warunki dla jego rozwoju. ...
Zastosowanie aplikacji internetowych i e-learningu w zarządzaniu kompetencjami: studium przypadku
(Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej, 2014)
Cel. Integracja efektywnego zarządzania procesami pracy i wykorzystania potencjału zasobów ludzkich warunkuje rozwój organizacji. Jest to szczególnie istotne w organizacjach publicznych, w których wyniki pracy nie zawsze ...
The use of comparative advance of WIG - Food companies
(Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2008)
The aim of this paper was to present the possibilities of comparative advance gaining by chosen WIG-Food indexed companies. It has been considered that comparative advance is a relative measure of company market functioning, ...