Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 21
The quality of library service in Polish libraries (practical study)
(Harkìvs’ka deržavna naukova bìblìoteka ìm. V. G. Korolenka, 2011)
The paper presents the results of research made for Polish libraries concerning the quality of library service, both from the readears and librarians point of view.
Zjawisko lojalności wśród klientów bibliotek
(Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach, 2010)
W artykule przedstawiono zjawisko lojalności wśród klientów (użytkowników) bibliotek. Zaprezentowano definicje pojęcia oraz początki kształtowania się marketingu relacji. Opisane zostały elementy wpływające na lojalność ...
Możliwości wykorzystania badań marketingowych w bibliotekach
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2008)
W referacie przedstawiono istotę badań marketingowych, w tym etapy ich prowadzenia, definicję, funkcje, typy, rodzaje źródeł i najważniejsze cechy informacji marketingowych. Omówiono także rodzaje badań marketingowych, ...
Działania public relations jako źródło informacji marketingowej o klientach bibliotek naukowych
(Polskie Towarzystwo Informacji Naukowej, 2010)
Rola systemów CRM w pozyskiwaniu wiedzy na temat klientów usług informacyjnych
(Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich, 2012)
PR biblioteki naukowej w teorii i praktyce. Studium przypadku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
(Ateneum - Szkoła Wyższa, 2012)
Specyfika jakościowych badań marketingowych w instytucjach bibliotecznych
(Ateneum - Szkoła Wyższa, 2013)
Rola i znaczenie autokreacji bibliotekarskiej w kształtowaniu wizerunku biblioteki akademickiej
(Ateneum - Szkoła Wyższa, 2013)
Buzz-marketing âk ìnstrument populârizacìї sučasnih bìblìotečnih poslug: dosvìd pol’s’kih bìblìotek
(Biblioteka Narodowa Ukrainy im. Władimira Wiernadskiego, 2012)
У статті йдеться про поширення механізмів buzz-маркетингу на книжковому ринку та у сфері надання бібліотечних послуг.
Автор, спираючись на результати досліджень, виокремлює основні чинники, які посилюють дію нового методу ...
Segmentacja rynku i jej rola w procesie dostosowywania oferty usług bibliotecznych do potrzeb czytelniczych
(Wydawnictwo Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, 2015)