Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4
Model biznesowy jako instrument zarządzania strategicznego w hotelarstwie
(Wydawnictwo Politechniki Świętokrzyskiej, 2016-03-30)
Przedsiębiorstwa hotelowe, których podstawowym celem jest osiągnięcie sukcesu w turbulentnym otoczeniu rynkowym, powinny nieustannie budować oraz unowocześniać swoje metody konkurowania. Bowiem sporadycznie podejmowane ...
Tendencje rozwojowe bazy hotelowej w województwie świętokrzyskim
(Wydawnictwo Politechniki Świętokrzyska, 2017-05-31)
Sektor usług hotelarskich stanowi kluczowy komponent gospodarki światowej oraz najważniejszy element gospodarki turystycznej. Zapewnia turystom nocleg, wyżywienie oraz usługi dodatkowe, ułatwiając im udział w ruchu ...
Implementacja koncepcji organizacji sieciowej w procesie zdobywania przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwa hotelarskie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2017-12-31)
Współczesne otoczenie społeczno-gospodarcze, w którym funkcjonują przedsiębiorstwa hotelarskie charakteryzuje się coraz większym natężeniem działań konkurencyjnych. W konsekwencji tego procesu nie każda organizacja potrafi ...
Problematyka zrównoważonego rozwoju oparta na wartościach w strategiach przedsiębiorstw hotelarskich
(Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Studia i Materiały „Miscellanea Oeconomicae”, 2017-08-31)
Zagadnienia zrównoważonego rozwoju posiadają coraz większe znaczenie w procesie zarządzania przedsiębiorstwem. Występujące w perspektywie globalnej zagrożenia ekologiczne i społeczne obligują hotele do intensyfikacji działań ...