Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-5 z 5
Kształtowanie wizerunku bibliotekarza i jego ocena w oczach studentów bibliotekoznawstwa
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Białymstoku, 2007)
Budowanie wizerunku jest działalnością znaną i praktykowaną już od czasów starożytnych. Kreowali go zarówno władcy państw, używając w tym celu olbrzymich nakładów finansowych, aby przekonać poddanych i wrogów o swojej ...
Biznesplan w działalności biblioteki
(Wydawnictwo Ateneum, 2009)
Współczesne formy reklamy książki
(Wydawnictwo Ateneum, 2009)
Społeczne komunikowanie się biblioteki z otoczeniem. Istota, cele i zasady bibliotecznego PR
(Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu, 2009)
W referacie przedstawiono problematykę bibliotecznego public relations: jego cele, zasady i cechy wyróżniające spośród systemów PR innych instytucji. Ponadto przedstawiono wyniki badania na temat stosowania PR przez ...
Metoda zarządzania strategicznego. Propozycja standardu dla polskich bibliotek szkół wyższych
(Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania, 2007)