Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 27
Sprawozdanie z konferencji Zarządzanie i Organizacja Bibliotek
(2008)
21 listopada w siedzibie Ateneum - Szkoły Wyższej w Gdańsku odbyła się druga już Bałtycka Konferencja „Zarządzanie i organizacja bibliotek”, w tym roku pod hasłem: Elektroniczny wizerunek biblioteki.
Kształtowanie wizerunku bibliotekarza i jego ocena w oczach studentów bibliotekoznawstwa
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Białymstoku, 2007)
Budowanie wizerunku jest działalnością znaną i praktykowaną już od czasów starożytnych. Kreowali go zarówno władcy państw, używając w tym celu olbrzymich nakładów finansowych, aby przekonać poddanych i wrogów o swojej ...
Wpływ otoczenia na zmiany w bibliotece
(Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2006)
Każda instytucja, wytwarzająca usługi lub produkty, funkcjonuje w określonym otoczeniu, którego wpływom ulega. Współpraca biblioteki z otoczeniem polega na ciągłej wymianie informacji, usług, dóbr materialnych oraz środków ...
Możliwości wykorzystania badań marketingowych w bibliotekach
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2008)
W referacie przedstawiono istotę badań marketingowych, w tym etapy ich prowadzenia, definicję, funkcje, typy, rodzaje źródeł i najważniejsze cechy informacji marketingowych. Omówiono także rodzaje badań marketingowych, ...
Coaching i mentoring. Metody przekazywania specjalistycznej wiedzy zawodowej w sektorze usług informacyjnych
(Polskie Towarzystwo Informacji Naukowej, 2008)
Artykuł przedstawia dwie metody zarządzania wiedzą w organizacji: coaching i mentoring. Ilustruje genezę ich powstania, główne cele stosowania, zasady funkcjonowania, etapy wdrażania obu metod oraz możliwości i walory ich ...
Coaching i mentoring. Metody przekazywania specjalistycznej wiedzy zawodowej w sektorze usług informacyjnych
(Polskie Towarzystwo Informacji Naukowej, 2008)
Artykuł przedstawia dwie metody zarządzania wiedzą w organizacji: coaching i mentoring. Ilustruje genezę ich powstania, główne cele stosowania, zasady funkcjonowania, etapy wdrażania obu metod oraz możliwości i walory ich ...
Reengineering w projektowaniu pracy bibliotek
(Książnica Pomorska, 2007)
Metodę reengineeringu, której pełna nazwa brzmi business process reengineering
(BPR)2, opracowali w USA na początku lat dziewięćdziesiątych Michael Hammer
i James Champy. Jej zasady pierwszy raz przedstawiono w 1993 roku ...
Biznesplan w działalności biblioteki
(Wydawnictwo Ateneum, 2009)
Samoocena pracowników biblioteki metodą podnoszenia jakości współpracy z otoczeniem
(Wydawnictwo Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, 2006)
Według potocznie stosowanej definicji samoocena to „system ustosunkowań do samego siebie, szczególnie do własnych możliwości, a także do innych elementów własnego charakteru”. Natomiast samoocena w pracy ma za zadanie ...