Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-9 z 9
Wpływ otoczenia na zmiany w bibliotece
(Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2006)
Każda instytucja, wytwarzająca usługi lub produkty, funkcjonuje w określonym otoczeniu, którego wpływom ulega. Współpraca biblioteki z otoczeniem polega na ciągłej wymianie informacji, usług, dóbr materialnych oraz środków ...
Czytelnik czy konsument wiedzy? Nowe podejście do użytkowników bibliotek
(Firma Księgarska Wiesława Juszczaka, 2008)
W artykule zostało przedstawione znaczenie terminów czytelnik, użytkownik, konsument i klient. Zaprezentowane zostały zmiany w nazewnictwie, które pojawiają się w stosunku do użytkowników bibliotek oraz zanalizowane przyczyny ...
Możliwości wykorzystania badań marketingowych w bibliotekach
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2008)
W referacie przedstawiono istotę badań marketingowych, w tym etapy ich prowadzenia, definicję, funkcje, typy, rodzaje źródeł i najważniejsze cechy informacji marketingowych. Omówiono także rodzaje badań marketingowych, ...
Wykorzystanie reklamy w pracy bibliotek
(Ateneum - Szkoła Wyższa, 2007)
Biznesplan w działalności biblioteki
(Wydawnictwo Ateneum, 2009)
Społeczne komunikowanie się biblioteki z otoczeniem. Istota, cele i zasady bibliotecznego PR
(Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu, 2009)
W referacie przedstawiono problematykę bibliotecznego public relations: jego cele, zasady i cechy wyróżniające spośród systemów PR innych instytucji. Ponadto przedstawiono wyniki badania na temat stosowania PR przez ...
Zarządzanie marketingowe biblioteką, pod red. Marleny Pigli, Poznań: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej 2008, 220 s.: il., ISBN 978-83-7205-265-0
(Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, 2009)
Standardy sieciowe w tworzeniu bibliotecznych witryn internetowych
(Ateneum - Szkoła Wyższa, 2008)
Marketing biblioteczny: rozważania, dyskusje, konteksty
(Wydawnictwo Ateneum - Szkoły Wyższej, 2007)
Reklama jest formą działalności człowieka, która towarzyszyła mu prawie od najdawniejszych czasów. Kojarzona nieodmiennie z funkcjonowaniem organizacji komercyjnych, w szczególności zaś produkujących towary, nie jest ...