Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 18
Reengineering w projektowaniu pracy bibliotek
(Książnica Pomorska, 2007)
Metodę reengineeringu, której pełna nazwa brzmi business process reengineering
(BPR)2, opracowali w USA na początku lat dziewięćdziesiątych Michael Hammer
i James Champy. Jej zasady pierwszy raz przedstawiono w 1993 roku ...
Biblioteka - czyli zmiana wizerunku potrzebna od zaraz
(Ateneum - Szkoła Wyższa, 2007)
Wpływ otoczenia na zmiany w bibliotece
(Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2006)
Każda instytucja, wytwarzająca usługi lub produkty, funkcjonuje w określonym otoczeniu, którego wpływom ulega. Współpraca biblioteki z otoczeniem polega na ciągłej wymianie informacji, usług, dóbr materialnych oraz środków ...
Możliwości wykorzystania badań marketingowych w bibliotekach
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2008)
W referacie przedstawiono istotę badań marketingowych, w tym etapy ich prowadzenia, definicję, funkcje, typy, rodzaje źródeł i najważniejsze cechy informacji marketingowych. Omówiono także rodzaje badań marketingowych, ...
Wykorzystanie reklamy w pracy bibliotek
(Ateneum - Szkoła Wyższa, 2007)
Sprawozdanie z konferencji Zarządzanie i Organizacja Bibliotek
(2008)
21 listopada w siedzibie Ateneum - Szkoły Wyższej w Gdańsku odbyła się druga już Bałtycka Konferencja „Zarządzanie i organizacja bibliotek”, w tym roku pod hasłem: Elektroniczny wizerunek biblioteki.
Applying Management Techniques in Polish Libraries
(Biblioteka Narodowa, 2007)
W artykule opisano wpływ wykorzystania metod i technik zarządzania na skuteczność funkcjonowania bibliotek. Przedstawiono grupę metod, które mogą być stosowane w pracy bibliotek oraz kryteria, jakimi powinna kierować się ...
Biznesplan w działalności biblioteki
(Wydawnictwo Ateneum, 2009)
Społeczne komunikowanie się biblioteki z otoczeniem. Istota, cele i zasady bibliotecznego PR
(Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu, 2009)
W referacie przedstawiono problematykę bibliotecznego public relations: jego cele, zasady i cechy wyróżniające spośród systemów PR innych instytucji. Ponadto przedstawiono wyniki badania na temat stosowania PR przez ...