Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 44
Przemiany więzi społecznych w metropoliach
(Stowarzyszenie Naukowe Przestrzeń Społeczna i Środowisko, 2013)
POSTMODERN VIEW OF THE NATURE OF THE INTERNET AS A SOURCE OF INFORMATION
(MAGNANIMITAS, 2013)
Above all, the Internet is perceived as a consequence of information tools development. Its image, however, is also a result of socio-economic changes that are of greatest importance when it comes to behaviour represented ...
Zarys problemu wykorzystania internetu w badaniach jakościowych
(Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa, 2010)
Środowisko wirtualne, jakim jest internet, staje się często kontekstem w prowadzonych badaniach jakościowych. Rodzi to określone problemy z pozyskiwaniem i interpretacją danych. Ważne zatem jest właściwe zrozumienie istoty ...
Internetowe zasoby dla nauczycieli historii
(EduPress Warszawa, 2011)
World Internet Project. Poland 2012
(Agora S.A. & TP Group, 2012)
This 2012 report provides a richly detailed and reliable account of who uses the Internet in Poland (in 2010-2012), who does not, and what difference it makes for everyday life and work. It is based on high-quality data – ...
Dyrektor marki internetowej...
(2012)
Co znaczy Verstehen-centric?
Tak zwana „mowa nienawiści w internecie”: poszerzenie perspektywy o pominięte teksty badawcze i prasowe
(Obserwatorium Wolności Mediów w Polsce, 2013)
Cytaty i omówienia różnych tekstów z badawczych i prasowych dyskusji nad mową nienawiści w internecie mają za zadanie jej wzbogacenie o pomijane w bieżących dyskusjach elementy obecne już wcześniej w dyskursie publicznym.
Gdzie szukać konsumentów: efektywność reklamy internetowej w zależności od kontekstu
(2010)
Reklama w internecie bardziej pomaga niż irytuje. Na dodatek internet jest jedynym medium, w którym natychmiast po kontakcie z reklamą można wyszukać dodatkowe informacje na temat, którego ona dotyczy. Takie są główne ...
Jak bydgoszczanie posługują się Internetem – badanie umiejętności, celów i sposobów używania Internetu w Bydgoszczy
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Handlowej, 2010)
Cyberreligia – powstanie religijnych społeczności wirtualnych
(Zakład Wydawniczy NOMOS Sp. z o.o, 2010)