Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-6 z 6
Diagnoza Internetu 2009
(Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2009)
Diagnoza Internetu 2009 jest jednym z pierwszych projektów koncentrujących się wyłącznie na osobach, które intensywnie korzystają z internetu w Polsce. Specyfiką tego badania jest również niezwykle silny nacisk na determinanty ...
Otwarte zasoby edukacyjne w języku polskim - idea i praktyka
(Wydawnictwo UMCS, 2013)
Autor postanowił zbadać, jakie argumenty wysuwane są w dyskusjach na temat otwartych zasobów edukacyjnych w Polsce i jakimi zasobami w języku polskim mogą teraz dysponować uczniowie i nauczyciele. W tym celu przeprowadzono ...
Internet jako efektywna przestrzeń edukacyjna
(Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2013)
Celem niniejszego artykułu jest próba odpowiedzi na pytanie, czy internet jest efektywną przestrzenią edukacyjną. Czy oferuje takie narzędzia i zasoby, które umożliwiają osiąganie pożądanych przez współczesne społeczeństwo ...
Między proaktywnością i reaktywnością, czyli dylematy rodziców dzieci sieci
(Edukator Medialny, 2013)
Bariery wykorzystania Internetu w polskiej edukacji
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Handlowej Kielce, 2011)
Internet nie jest należycie wykorzystywany w procesie edukacji w Polsce mimo, że potrzeby społeczno-ekonomiczne tego wymagają. Nie wynika to ani z braku pedagogicznych teorii, czy niedostatku pomysłów na rozwiązania ...
Marginalizacja psychologicznych uwarunkowań w szkolnym aplikowaniu wiedzy uczniom szkół podstawowych w Polsce: Z obserwacji rodzica i wykładowcy akademickiego
(Швидкодрук, 2020)
W artykule podniesiono problem niedostatecznego uwzględniania osiągnięć psychologii w obszarze edukacji. Skonfrontowano, odnosząc się nie tylko do wybranej literatury, lecz także do osobistych
doświadczeń autora, tradycyjny, ...