Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4
Jak badać komunikację giełdową? - perspektywa behawioralno-medioznawcza
(Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, 2013-12-12)
Pierwsza fala fascynacji Internetem i nowymi mediami sieciowymi już opadła. Weszliśmy w etap ich intensywnego stosowania w różnych dziedzinach praktyki społecznej. Zebrane w książce studia przypadków pokazują, jak multimedialna ...
Gackowski T., Zamiast przedmowy. Manipulacja immanentną cechą mediów?, [w:] Gackowski T., Dziedzic J. (red.), Manipulacja w mediach. Media o manipulacji, Seria „Media początku XXI wieku”, Wydawnictwo Aspra-JR, Warszawa 2011, s. 7-17;
(Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2011-10)
Książka porusza zagadnienia manipulacji medialnej - jej istoty, zakresu, charakteru. Ponadto publikacja prezentuje różne ujęcia teoretyczne oraz metodologiczne w opisie zjawiska manipulacji w akcie komunikacyjnym
Władza w czasach postmodernistycznych; Debata: Słowa i obrazy bez reguł
(Stowarzyszenie Kulturalno-Edukacyjne "Kolegium Gdańskie", 2014)
What Power Resides in the Mass Media? Typology of Media´s Power – a Proposal
(Belianum, Matej Bel University Press, 2014)
In this article author has taken into consideration the potential meanings of power which
media seem to possess. Understanding the notion of the fourth estate (as media used to be
named) has been connected with distinguished ...