Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 13
Wizerunek teściowej we współczesnej prasie kobiecej
(Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze, 2011)
The present-day media and women's magazines in particular, offer articles
on different aspects of mother-in-law and daughter-in-law relationship. They present
the relationship problems that arise between the mother, her ...
Rozdział 6. Media w sytuacji kryzysu
(Wyższa Szkoła Promocji, 2012)
Współczesne media odgrywają rolę daleko wychodzącą poza pierwotne zadanie przekaźnika informacji. Ich zadania w coraz bliższym stopniu pozostają w związku z innymi grupami instytucji i organów społecznych i państwowych. ...
Kobiety i ich identyfikacje: między sferą prywatną a publiczną [wstęp]
(Szkoła Główna Handlowa, 2013)
Całość składa się z trzech części. W pierwszej części, znalazły się zagadnienia, które w zamierzeniu, stanowią rodzaj wprowadzenia do późniejszych analiz. Anna Kozłowska, prezentuje koncepcję zrównoważonego rozwoju, ...
Reprezentacje poezji Wisławy Szymborskiej w polskich tygodnikach opinii w okresie 2-14 lutego 2012
(Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2012)
Celem artykułu jest stworzenie opisu różnych wizji poezji Wisławy Szymborskiej, jakie wyłaniają się z publikacji na łamach polskich tygodników opinii (Gazeta Polska, Gość Niedzielny, Newsweek, Polityka, Przegląd, Przekrój, ...
Fikcja jako prawda. Referencyjność reportażu ponowoczesnego
(Towarzystwo Studiów Dziennikarskich, 2012)
The article presents a new perspective in studies on fiction in reportage. As a philosophical category, fiction grips more and more areas of postmodern reality and starts to dominate on it, which is extensively described ...
Etyka i marketing, czyli nowe spojrzenie na literaturę niefikcjonalną
(Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2012)
Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Media - Ciało - Płeć" (sprawozdanie)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2012)
Możliwości i ograniczenia ewangelizacyjnego wykorzystania mass mediów w świetle nauczania papieża Franciszka
(Instytut Teologii Pastoralnej i Katechetyki Wydziału Teologii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II i Wydział Katechetyczny Kurii Diecezji Radomskiej, 2014)
W przeprowadzonej refleksji podjęto próbę ukazania obrazu i ewangelizacyjnych możliwości mass mediów wypływających z dokumentów oraz wypowiedzi Ojca Świętego Franciszka. Ukazana została więc afirmacja, z jaką papież ...
Media, interes, panika moralna. Nowa kategoria socjologiczna i jej implikacje
(Instytut Studiów Politycznych PAN, 2004)
Artykuł prezentuje podstawowe pojęcia związane z koncepcją paniki moralnej, historię, jej powstanie w 1972 roku oraz jej dalszego rozwoju. Omawia również różnice i podobieństwa z innymi pojęciami socjologicznymi, takimi ...
Infoethics – a New Trend in the Science
(2016-12)