Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 58
Kształtowanie tożsamości dzieci we współczesnej przestrzeni medialnej
(„Pedagogium” Wydawnictwo WSH TWP w Szczecinie, 2014)
W prezentowanym tekście podjęto próbę zdefiniowania pojęcia ‘tożsamość’ w kontekście dziecka. W świetle literatury badacze zjawiska wpływu mediów na dzieci podkreślają jego pozytywne, ale też negatywne znaczenie poprzez ...
The World's Most Dynamic Media Market. The Media in India
(Collegium Civitas w Warszawie, 2010)
What is it about India that the world’s greatest media corporations fight so fiercely for influence in that market? According to the World Association of Newspapers, India is the second largest press market in the world, ...
Rola środków społecznego przekazu w orędziach Benedykta XVI
(Katedra Pedagogiki Katolickiej, 2013)
Środki społecznego przekazu przekazują informacje z różnych stron świata zmniejszając go do wymiaru szklanego ekranu. Pełnią zatem rolę w kształtowaniu, a także w zniekształcaniu, świadomości jednostek i zbiorowości, a ...
Konsekwencje kryzysu ekonomicznego w prasie lokalnej i regionalnej na przykładzie mediów szczecińskich
(Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2012)
Najdramatyczniejszym działaniem, które może podjąć wydawca gazety w reakcji na kryzys ekonomiczny jest zamknięcie tytułu. Właściciel decyduje się na taki krok, jeśli nie może lub nie chce nadal finansować pisma przynoszącego ...
Media relations w erze social media
(Wydawnictwo Naukowe SCRIPTORIUM Poznań-Opole, 2011)
Polska prasa tabletowa – modele biznesowe dystrybucji treści
(2012)
Autor przeanalizował aplikacje spełniające trzy warunki: przeznaczone na tablety marki iPad, dostępne w sklepie App Store oraz powiązane z polskojęzycznymi tytułami prasowymi. Artykuł przedstawia kompletną panoramę polskiej ...
Web 2.0
(Zachodniopomorskie Centrum
Doskonalenia Nauczycieli, 2015)
Artykuł składa się z dwóch części: próby teoretycznego scharakteryzowania zjawiska oraz omówienia praktycznej realizacji idei Web 2.0.
Peer Re-Production and an Extended Culture Industry. The Case of TV Content and Redistribution in Europeanizing and Globalizing Poland
(2014)
Television content – mostly American productions – circulates among Polish Internet users. The article analyzes the increase in the scale of re-production of audiovisual content among large groups of the Polish network ...
Miejsce i rola współczesnych mediów w katechezie
(Towarzystwo Naukowe KUL & Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Wydział Teologii, 2013)
Przedstawione zostały wskazania Kościoła dotyczące mass mediów oraz kryteria ich katolickości. Ukazano znaczenie mediów dla katechezy oraz przedstawiono najważniejsze istniejące w Polsce media katolickie oraz ich zasięg. ...
Journalism at School. Theory and workshop proposals
(Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, 2014)
The inclusion of learning journalism skills in the classroom may have many advantages. Through practical exercises students: gain understanding of the contemporary world, appreciate diversity of opinion, learn how to use ...