Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-5 z 5
Peer Re-Production and an Extended Culture Industry. The Case of TV Content and Redistribution in Europeanizing and Globalizing Poland
(2014)
Television content – mostly American productions – circulates among Polish Internet users. The article analyzes the increase in the scale of re-production of audiovisual content among large groups of the Polish network ...
Od rozumienia ciała i psychiki do mediów i nowoczesnej techniki – o przemianach kompetencji współczesnych wychowawców szkolnych i akademickich
(Oficyna Wydawnicza SWPW, 2015)
Autorzy prezentują dwie hipotezy na temat kluczowych sprawności brakujących współczesnym wychowawcom. Pierwsza hipoteza odnosi się do sprawności biomedyczno-psychologicznych, a druga do sprawności technologiczno-medialno ...
Przegląd serwisów internetowych zawierających treści pro- i antyzdrowotne w kontekście zaburzeń odżywiania
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2010)
Artykuł podejmuje tematykę wpływu mediów na kształtowanie wizerunku
współczesnej kobiety, ze szczególnym uwzględnieniem okresu adolescencji.
Ukazuje konsekwencje ulegania wpływom kultury popularnej, w tym konsekwencje
...
Prorocy, rozbójnicy i nauczyciele, czyli słów kilka o ruchach utopijnych i walce o sprawiedliwość społeczną w dobie Internetu
(Towarzystwo Doktorantów UJ, 2012)
Mniej więcej trzydzieści lat temu Allan Moore i David Lloyd stworzyli komiks, którego akcja rozgrywa się w Wielkiej Brytanii pod koniec lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Nie są to jednak takie lata dziewięćdziesiąte, jakie ...
Nowe media jako element kształtowania kapitału społecznego ich użytkowników
(Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej, 2018)
Kapitał społeczny, czyli gotowość do działań wspólnotowych, jest uwarunkowany wieloma czynnikami. Jednym z podstawowych czynników jest zaufanie do nieznanych członków społeczności internetowej, z którymi ...