Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-2 z 2
Ł. Wróblewski, Strategie marketingowe w instytucjach kultury, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2012 (recenzja)
(Towarzystwo Doktorantów UJ, 2015)
Jak twierdzą Michael Mokwa, Arthur Prieve i William Dawsona, „sztuka nazbyt długo żyje w świecie: / Wiary − że sztuka przedstawia jakąś wartość, / Nadziei − że ktoś uzna te wartości i przyjdzie, by im się przyjrzeć, / ...
Tomasz Kizwalter, W stronę równości, Wydawnictwo Universitas, Kraków 2014, 198 s.
(WSMiP UJ/Księgarnia Akademicka, 2015)
Równość, obok indywidualnej wolności, jest podstawową wartością tworzącą minimum aksjologiczne dla funkcjonowania systemu liberalnej demokracji. Od lat 60. XX w., czyli odkąd filozofia postmodernistyczna zaczęła zyskiwać ...