Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-6 z 6
Fani jako specyficzna subkultura konsumpcji. Pomiędzy fanatyczną konsumpcją a oporem przeciwko konsumeryzmowi
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2008)
Cierpliwość fana fantastyki : O tym czy fan to partyzant czy marionetka
(Komitet Socjologii PAN, Instytut Studiów Politycznych PAN, 2010)
Młodzieżowe subkultury fanów. Między fanatyczną konsumpcją a oporem przeciwko konsumeryzmowi
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2011)
Edukacyjne i wychowawcze aspekty uczestnictwa w społecznościach fanów (fandomach)
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2008)
Polski antyfan. Patrząc na fanizm, nie zapomnijmy o antyfanizmie
(SWPS Academica, 2008)
Granice kreatywności. Dyskurs dotyczący postaci typu mary sue w amatorskiej twórczości literackiej a reguły funkcjonowania społeczności fanowskich
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2013)
Some participants of popular culture do not confine themselves to a one-time contact with a favorite book or movie. Instead, they return to fictional worlds, creating literary texts based on original works and sharing these ...