Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-6 z 6
Reprezentacje poezji Wisławy Szymborskiej w polskich tygodnikach opinii w okresie 2-14 lutego 2012
(Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2012)
Celem artykułu jest stworzenie opisu różnych wizji poezji Wisławy Szymborskiej, jakie wyłaniają się z publikacji na łamach polskich tygodników opinii (Gazeta Polska, Gość Niedzielny, Newsweek, Polityka, Przegląd, Przekrój, ...
Fikcja jako prawda. Referencyjność reportażu ponowoczesnego
(Towarzystwo Studiów Dziennikarskich, 2012)
The article presents a new perspective in studies on fiction in reportage. As a philosophical category, fiction grips more and more areas of postmodern reality and starts to dominate on it, which is extensively described ...
Etyka i marketing, czyli nowe spojrzenie na literaturę niefikcjonalną
(Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2012)
Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Media - Ciało - Płeć" (sprawozdanie)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2012)
Ramy prawne oraz ich konsekwencje dla działań media relations w polskiej administracji publicznej
(Towarzystwo Doktorantów UJ, 2014)
W artykule poruszane są zagadnienia związane z regulacjami prawnymi dla polskich realiów media relations w obszarze administracji publicznej. Celem autora jest wskazanie najważniejszych norm i wytycznych, co ma pomagać w ...
Lokowanie idei w przekazie medialnym jako zaangażowanie w warunkach późnego kapitalizmu
(Towarzystwo Doktorantów UJ, 2013)
Celem artykułu jest analiza zjawiska idea placement (płatnego lokowania idei w przekazie medialnym) w polskich serialach telewizyjnych. Dokonuje on diagnozy tego fenomenu za pomocą teoretyczno-estetycznego pojęcia ...