Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-9 z 9
Dyskursywny obraz świata. Kilka refleksji
(Instytut Germanistyki Uniwersytetu Warszawskiego, 2011)
W niniejszym artykule autor prezentuje koncepcję dyskursywnego obrazu świata. Kategoria ta umożliwia opis dynamicznego procesu profilowania znaczeń i sensów w poszczególnych dyskursach. Autor podejmuje próbę integracji ...
Media narzędziem humanizacji w świetle nr. 73. encykliki Benedykta XVI „Caritas in veritate”
(Elipsa, 2011)
The encyclical "Caritas in Veritate" is an important voice of the Church in the contemporary world. Referring to the widely understood progress, Pope Benedict XVI one of points of his encyclical letter devoted to the role ...
Wizerunek teściowej we współczesnej prasie kobiecej
(Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze, 2011)
The present-day media and women's magazines in particular, offer articles
on different aspects of mother-in-law and daughter-in-law relationship. They present
the relationship problems that arise between the mother, her ...
Media relations w erze social media
(Wydawnictwo Naukowe SCRIPTORIUM Poznań-Opole, 2011)
Gackowski T., Zamiast przedmowy. Manipulacja immanentną cechą mediów?, [w:] Gackowski T., Dziedzic J. (red.), Manipulacja w mediach. Media o manipulacji, Seria „Media początku XXI wieku”, Wydawnictwo Aspra-JR, Warszawa 2011, s. 7-17;
(Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2011-10)
Książka porusza zagadnienia manipulacji medialnej - jej istoty, zakresu, charakteru. Ponadto publikacja prezentuje różne ujęcia teoretyczne oraz metodologiczne w opisie zjawiska manipulacji w akcie komunikacyjnym
Rola marketingu sportowego w kreowaniu wizerunku sportowca poprzez media
(Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach, 2011)
Mass-media to grupa, która dociera do najszerszej rzeszy społeczeństwa kibiców, wykorzystując różnorodne formy marketingu sportowego. Zaczynając od marketingu partnerskiego przez public relations, aż do sponsoringu można ...
Inforozrywka i tabloidyzacja w polskich mediach po 1989 roku w kontekście komunikacji politycznej
(Wydawnictwo „Marpress”, 2011)
Zarówno badacze mediów, jak i powszechni odbiorcy coraz częściej wspólnym głosem mówią o współczesnym zdziczeniu mediów, faktoidalnej rzeczywistości w nich przedstawianej, tabloidyzacji. mediów opiniotwórczych, zaburzeniu ...
O potrzebie oporu wobec "syndromu Lolity"
(Zakład Pedagogiki Kultury, 2011-12)
Recenzja książki: M. Gini Durham, Efekt Lolity. Wizerunek nastolatek we współczesnych mediach i jak sobie z nim radzić: przełożył M; Glioski: Warszawa: Prószyński i Sp; z;o;o 2010: s; 238;
Kryzys męskości na przykładach wybranych postaci prezentowanych w polskich mediach
(Towarzystwo Doktorantów UJ, 2011)
Rewolucja seksualna, która nastąpiła na początku XX wieku, przyczyniła się do wielu przemian o charakterze społecznym i kulturowym. Przejawami tych zmian są zjawiska takie, jak zwiększenie swobody seksualnej, wzrost ...