Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 11
What Power Resides in the Mass Media? Typology of Media´s Power – a Proposal
(Belianum, Matej Bel University Press, 2014)
In this article author has taken into consideration the potential meanings of power which
media seem to possess. Understanding the notion of the fourth estate (as media used to be
named) has been connected with distinguished ...
O nowej przestrzeni edukacyjnej w hybrydowym świecie
(Institute of Social Affairs of the Pedagogical University of Cracow, 2015)
Przestrzeń edukacyjna należy do najważniejszych pojęć w obszarze szeroko
pojmowanej edukacji. Często jest jednak rozumiana nieprecyzyjnie, intuicyjnie.
Rozwój nowych technologii, jak też towarzyszące mu przemiany kulturowe, ...
Stosunek obywateli do patologii występujących w lokalnym życiu politycznym na przykładzie tzw. opolskiej Afery Ratuszowej oraz jej wpływ na wynik lokalnych wyborów samorządowych w 2002 i 2006 roku
(2013)
Autor w artykule porusza istotną kwestię wpływu negatywnych zjawisk występujących w sferze publicznej na dwa poziomy aktywności: realny udział obywateli w procesie wyborczym oraz poziom zaufania do władzy, wyrażony m.in. ...
Jak badać komunikację giełdową? - perspektywa behawioralno-medioznawcza
(Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, 2013-12-12)
Pierwsza fala fascynacji Internetem i nowymi mediami sieciowymi już opadła. Weszliśmy w etap ich intensywnego stosowania w różnych dziedzinach praktyki społecznej. Zebrane w książce studia przypadków pokazują, jak multimedialna ...
The Attitude of the Citizens to Pathologies in local political life by the example of the so-called Town Hall Scandal in Opole and its influence on the results of local elections 2002 and 2006
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2013)
Autor w artykule porusza istotną kwestię wpływu negatywnych zjawisk występujących w sferze publicznej na dwa poziomy aktywności: realny udział obywateli w procesie wyborczym oraz poziom zaufania do władzy, wyrażony m.in. ...
Magia pierwszej strony, czyli w czym tkwi siła przyciągania mediów prasowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, 2010)
Media narzędziem humanizacji w świetle nr. 73. encykliki Benedykta XVI „Caritas in veritate”
(Elipsa, 2011)
The encyclical "Caritas in Veritate" is an important voice of the Church in the contemporary world. Referring to the widely understood progress, Pope Benedict XVI one of points of his encyclical letter devoted to the role ...
Gackowski T., Zamiast przedmowy. Manipulacja immanentną cechą mediów?, [w:] Gackowski T., Dziedzic J. (red.), Manipulacja w mediach. Media o manipulacji, Seria „Media początku XXI wieku”, Wydawnictwo Aspra-JR, Warszawa 2011, s. 7-17;
(Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2011-10)
Książka porusza zagadnienia manipulacji medialnej - jej istoty, zakresu, charakteru. Ponadto publikacja prezentuje różne ujęcia teoretyczne oraz metodologiczne w opisie zjawiska manipulacji w akcie komunikacyjnym
Dyskursywny obraz świata. Kilka refleksji
(Instytut Germanistyki Uniwersytetu Warszawskiego, 2011)
W niniejszym artykule autor prezentuje koncepcję dyskursywnego obrazu świata. Kategoria ta umożliwia opis dynamicznego procesu profilowania znaczeń i sensów w poszczególnych dyskursach. Autor podejmuje próbę integracji ...
Rola marketingu sportowego w kreowaniu wizerunku sportowca poprzez media
(Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach, 2011)
Mass-media to grupa, która dociera do najszerszej rzeszy społeczeństwa kibiców, wykorzystując różnorodne formy marketingu sportowego. Zaczynając od marketingu partnerskiego przez public relations, aż do sponsoringu można ...