Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-5 z 5
Rozdział 6. Media w sytuacji kryzysu
(Wyższa Szkoła Promocji, 2012)
Współczesne media odgrywają rolę daleko wychodzącą poza pierwotne zadanie przekaźnika informacji. Ich zadania w coraz bliższym stopniu pozostają w związku z innymi grupami instytucji i organów społecznych i państwowych. ...
Nowe media jako element kształtowania kapitału społecznego ich użytkowników
(Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej, 2018)
Kapitał społeczny, czyli gotowość do działań wspólnotowych, jest uwarunkowany wieloma czynnikami. Jednym z podstawowych czynników jest zaufanie do nieznanych członków społeczności internetowej, z którymi ...
Wielokulturowy Lublin: komunikacja przestrzeni fizycznej i społecznej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, 2016)
Miejscem styczności materialnych i niematerialnych elementów kultury jest zazwyczaj przestrzeń miasta. To właśnie w tym środowisku idee i wartości określające to, co ważne i pożądane w danej kulturze, stykają się z fizycznymi ...
Rola komunikacji korporacyjnej w Polsce
(Studia Medioznawcze, Wydawnictwo Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego; 1 (68), Warszawa 2017, 2017-03)
Artykuł stanowi podsumowanie badania „Rola komunikacji korporacyjnej” przeprowadzonego
przez agencję Public Dialog przy współpracy z autorem artykułu w 2016 roku.
Oprócz charakterystyki komunikacji korporacyjnej, jej ...