Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-6 z 6
Kształtowanie tożsamości dzieci we współczesnej przestrzeni medialnej
(„Pedagogium” Wydawnictwo WSH TWP w Szczecinie, 2014)
W prezentowanym tekście podjęto próbę zdefiniowania pojęcia ‘tożsamość’ w kontekście dziecka. W świetle literatury badacze zjawiska wpływu mediów na dzieci podkreślają jego pozytywne, ale też negatywne znaczenie poprzez ...
Peer Re-Production and an Extended Culture Industry. The Case of TV Content and Redistribution in Europeanizing and Globalizing Poland
(2014)
Television content – mostly American productions – circulates among Polish Internet users. The article analyzes the increase in the scale of re-production of audiovisual content among large groups of the Polish network ...
Journalism at School. Theory and workshop proposals
(Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, 2014)
The inclusion of learning journalism skills in the classroom may have many advantages. Through practical exercises students: gain understanding of the contemporary world, appreciate diversity of opinion, learn how to use ...
Koszalińska prasa samorządowa jako czynnik kształtujący tożsamość społeczności lokalnej
(Wydawnictwo Politechniki Koszalińskiej, 2014)
Autor opisuje tytuły prasowe wydawane przez samorządy powiatu koszalińskiego oraz miasta Koszalin. Pod kątem formalnym i treściowym przeanalizowano 8 czasopism: 5 gminnych, 1 miejskie, 1 powiatowe oraz 1 inicjatywę komercyjną. ...
Mobilny dziennikarz obywatelski – wykorzystanie urządzeń mobilnych w kontaktach z czytelnikami
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2014)
W artykule przedstawiono wyniki badań funkcjonalności wspomagających dziennikarstwo obywatelskie na przykładzie serwisów "Moje Miasto" (MM Bydgoszcz, MM Lublin, MM Warszawa, MM Szczecin, MM Wrocław, MM Poznań, MM Łódź, MM ...
Dziennikarstwo w szkole. Zagadnienia teoretyczne i propozycje warsztatowe
(2014)
Uwzględnienie nauki umiejętności dziennikarskich w prowadzeniu zajęć może mieć wiele zalet. Dzięki praktycznym ćwiczeniom uczeń: zyskuje orientację w świecie współczesnym, docenia różnorodność opinii, dowiaduje się, jak ...