Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 43
Metodologia badań psychologicznych prowadzonych w przestrzeni Internetu
(Instytut Filozofii UAM, 2015)
Legitymacje dziennikarza obywatelskiego - zagadnienia prawne i praktyczne
(2011)
Redakcje po kilku latach konkurowania z dziennikarstwem oddolnym rozpoczęły proces dialogu, a następnie asymilacji aktywnych czytelników, którzy chcieli stać się autorami informacji. Po pierwszym okresie kopiowania wiadomości ...
World Internet Project. Poland 2010
(Agora S.A. & TP Group, 2010)
This 2010 report provides a richly detailed and reliable account of who uses the Internet in Poland, who does not, and what difference it makes for everyday life and work. It is based on high-quality data – face-to-face ...
Technika moderacji zachowań użytkowników serwisu internetowego gazety lokalnej
(Wydawnictwo Naukowe Scriptorium, 2011)
Autor omawia sposoby i efekty moderacji zachowań – zarówno w przestrzeni Internetu, jak i w przestrzeni rzeczywistej – użytkowników serwisu internetowego na przykładzie tygodnika lokalnego „MM Moje Miasto Szczecin” i strony ...
Media relations w erze social media
(Wydawnictwo Naukowe SCRIPTORIUM Poznań-Opole, 2011)
POSTMODERN VIEW OF THE NATURE OF THE INTERNET AS A SOURCE OF INFORMATION
(MAGNANIMITAS, 2013)
Above all, the Internet is perceived as a consequence of information tools development. Its image, however, is also a result of socio-economic changes that are of greatest importance when it comes to behaviour represented ...
Kult amatora A.D. 2014?
(Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, 2014-03)
Co badaczom opinii i zachowań konsumenckich może przynieść lektura "Kultu amatora" Andrew Keena po ośmiu latach od jego wydania?
Interest in Distance Learning and Assessment of Internet Sources of Information in the View of Polish Students Majoring in Economic Sciences
(Wydawnictwo MAGNANIMITAS, 2014)
Nowadays, development of e-learning primarily moves towards ensuring wider availability and mobility of the contents of the courses offered. However, the importance of taking into account personal needs of students in the ...
Hotel Promotion as Viewed by Customers
(Uniwersytet Szczeciński, 2015)