Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-5 z 5
Funkcjonowanie łańcuchów dostaw wina w Polsce
(Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A., 2011-10)
Łańcuchom dostaw wina w Polsce przyszło działać na trudnym rynku. Wyznacznikiem działania zaangażowanych podmiotów jest nie tylko koncentracja na efektywnym realizowaniu dostaw i sprawnym zaopatrywaniu rynku, ale także ...
Zarządzanie łańcuchem dostaw do aptek szpitalnych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2015)
Współcześnie zwinność podmiotów gospodarczych stanowi kluczowy
atrybut gwarantujący szybkie i skuteczne adaptowanie się do zmian rynkowych. W tym kontekście w opracowaniu przedstawiono wyniki badań, wskazujące wpływ i ...
Obsługa klienta w wymiarze logistyczno-marketingowym
(Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A., 2014-02)
Problematyka obsługi klienta jest niezwykle złożona i nie sposób w krótkim opracowaniu szeroko się do niej odnieść. Niezaprzeczalny jest fakt, iż znaczenie obsługi rośnie, jej poziom bowiem przekłada się bezpośrednio na ...
Wybrane aspekty aktywności innowacyjnej przedsiębiorstw
(Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A., 2013-06)
W artykule poruszono problem tworzenia innowacji oraz pobudzania kreatywności przedsiębiorstw jako ważnego obszaru badań. Usiłowano zdefiniować innowację i jej rodzaje. Wskazano również, że nowoczesne innowacje są istotnym ...
Logistyczno-marketingowe aspekty w sieci tworzenia wartości
(Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 2015)
Celem artykułu jest próba zidentyfikowania aspektów logistyczno-
-marketingowych w sieci tworzenia wartości dla klienta. Wartość, choć różnie interpretowana w literaturze, stanowi współcześnie ważny przedmiot analiz. Co ...