Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4
Konsekwencje kryzysu ekonomicznego w prasie lokalnej i regionalnej na przykładzie mediów szczecińskich
(Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2012)
Najdramatyczniejszym działaniem, które może podjąć wydawca gazety w reakcji na kryzys ekonomiczny jest zamknięcie tytułu. Właściciel decyduje się na taki krok, jeśli nie może lub nie chce nadal finansować pisma przynoszącego ...
Mobilny dziennikarz obywatelski – wykorzystanie urządzeń mobilnych w kontaktach z czytelnikami
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2014)
W artykule przedstawiono wyniki badań funkcjonalności wspomagających dziennikarstwo obywatelskie na przykładzie serwisów "Moje Miasto" (MM Bydgoszcz, MM Lublin, MM Warszawa, MM Szczecin, MM Wrocław, MM Poznań, MM Łódź, MM ...
Prywatyzacja dziennikarska jako element komunikacji marek medialnych za pośrednictwem aplikacji
(Uniwersytet Warszawski, Aspra-JR, 2018)
In the age of new media, growing popularity of digital-born media outlets has become a central issue for legacy print media. The position of even leading newspapers is challenged by online news sources. Adaptation of mobile ...
Czasopisma wydawane w Szczecinie od 1989 roku – zasięg, wydawcy, tematyka
(Książnica Pomorska, 2019)