Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3
Prywatyzacja dziennikarska jako element komunikacji marek medialnych za pośrednictwem aplikacji
(Uniwersytet Warszawski, Aspra-JR, 2018)
In the age of new media, growing popularity of digital-born media outlets has become a central issue for legacy print media. The position of even leading newspapers is challenged by online news sources. Adaptation of mobile ...
Czasopisma wydawane w Szczecinie od 1989 roku – zasięg, wydawcy, tematyka
(Książnica Pomorska, 2019)
Konsekwencje kryzysu ekonomicznego w prasie lokalnej i regionalnej na przykładzie mediów szczecińskich
(Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2012)
Najdramatyczniejszym działaniem, które może podjąć wydawca gazety w reakcji na kryzys ekonomiczny jest zamknięcie tytułu. Właściciel decyduje się na taki krok, jeśli nie może lub nie chce nadal finansować pisma przynoszącego ...