Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-7 z 7
Jakość i autentyczność: czy jedno wyklucza drugie?
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2013-11-12)
W artykule przedstawiono dyskusję stale niejednoznacznego pojęcia autentyczności (obiektywnej, subiektywnej i konstruktywistycznej) i sposobów jej uwierzytelniania, a także różne spojrzenia na problematykę jakości w ...
Ocena jakości produktu atrakcji turystycznej z wykorzystaniem metody SERVQUAL
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2002)
Praca prezentuje próbę zastosowania metody oceny jakości usług SERVQUAL w ocenie atrakcji turystycznej. Ocenie poddano zespół pałacowo-parkowy w Rogalinie – oddział Muzeum Narodowego w Poznaniu. Badania kwestionariuszowe ...
Jakość w żeglarskiej turystyce czarterowej
(WSHiG, 2013)
Po raz pierwszy pojęcie czarteru jachtu użyto w Holandii w latach trzydziestych ubiegłego wieku. Czarter jachtów, jako formę działalności gospodarczą rozpoczęto prowadzić w 1955 roku na Laurowym Wybrzeżu we Francji (Gracan ...
Przystanek Woodstock jako produkt turystyczny: jakość festiwalu a zadowolenie i lojalność uczestników
(2014)
Według D. GETZA (1997), zaplanowane wydarzenia to czasowo-przestrzenne
fenomeny, z których każdy jest wyjątkowy ze względu na powstające
podczas nich interakcje pomiędzy miejscem, ludźmi i systemem zarządzania,
włączając ...
Analiza jakości produktu atrakcji turystycznych na przykładzie muzeów i innych obiektów dziedzictwa zachodniej Polski
(Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów, 2001)
Jakość produktu atrakcji turystycznych a zadowolenie, korzyści I zamiary zwiedzających: weryfikacja modelu
(Uniwersytet Łódzki, 2010)