Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 65
Between Production Capitalism and Consumerism: The Culture of Prosumption and Discovering the Mechanisms of its Functioning
(Athens Institute for Education and Research, 2013)
In sociological studies of culture, increasing attention is being paid to so-called prosumption. The article describes prosumption in the sphere of popular culture. The author proposes the term “culture of prosumption.” ...
Wirtualne państwa w zwierciadle nauk społecznych. Dlaczego warto badać mikronacje internetowe
(Wyższa Szkoła Handlowa w Kielcach, 2007)
Jak Web 2.0 stymuluje amatorskie dziennikarstwo i co z tego wynika dla społeczeństwa obywatelskiego
(Wyższa Szkoła Handlowa w Kielcach, 2009)
Cool czy nie cool, czyli jaka jest amerykańska kultura popularna?
(Austrian Association of American Studies, 2012)
Cierpliwość fana fantastyki : O tym czy fan to partyzant czy marionetka
(Komitet Socjologii PAN, Instytut Studiów Politycznych PAN, 2010)
Jak bydgoszczanie posługują się Internetem – badanie umiejętności, celów i sposobów używania Internetu w Bydgoszczy
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Handlowej, 2010)
Cyberreligia – powstanie religijnych społeczności wirtualnych
(Zakład Wydawniczy NOMOS Sp. z o.o, 2010)
Czy opłaca się mieć znajomych na GoldenLine, czyli uczestnictwo w serwisach social networking a budowanie kapitału społecznego
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2009)
Eksperyment w Internecie – nowa metoda badań w naukach społecznych
(Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii
Uniwersytet Warszawski, 2009)
Edukacyjne i wychowawcze aspekty uczestnictwa w społecznościach fanów (fandomach)
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2008)