Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 21
Fandomy jako element ruchu społecznego „wolnej kultury”, czyli prawo autorskie a produktywność fanów
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2008)
Celem tekstu jest opisanie fandomów - społeczności fanów rożnych zjawisk kultury popularnej jako elementu ruchu społecznego "wolnej kultury". Praca ukazać ma fanów jako aktywistów free culture oraz pokazać, że jako tacy ...
Islam a Internet
(Wyższa Szkoła Handlowa im. B. Markowskiego w Kielcach, 2009)
Społeczności wirtualne. O wspólnotowości w społeczeństwie sieciowym
(Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu, 2006)
Polski antyfan. Patrząc na fanizm, nie zapomnijmy o antyfanizmie
(SWPS Academica, 2008)
Czy opłaca się mieć znajomych na GoldenLine, czyli uczestnictwo w serwisach social networking a budowanie kapitału społecznego
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2009)
Jak Web 2.0 stymuluje amatorskie dziennikarstwo i co z tego wynika dla społeczeństwa obywatelskiego
(Wyższa Szkoła Handlowa w Kielcach, 2009)
Fanfiction – przejaw medialnych fandomów
(Aspra-JR, 2007)
Socjologiczne spojrzenie na związek Internetu z religią
(Wyższa Szkoła Handlowa im. Bolesława Markowskiego w Kielcach, 2008)
Wirtualne państwa w zwierciadle nauk społecznych. Dlaczego warto badać mikronacje internetowe
(Wyższa Szkoła Handlowa w Kielcach, 2007)