Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 37
Sacrum i profanum w Internecie - próba analizy
(Zakład Wydawniczy Nomos, 2001)
Cybergeografia, transarchitektura
(Wydawnictwo SWPS, 2006)
Factors Affecting Credibility of e-Shops in Poland
(Publishing House of Technical University of Poznań, 2006)
This paper presents main problems concerning e-commerce development in Poland and in other countries of Eastern Europe, in particular, links between a consumer’s trust and the cultural background in the region. The first ...
Jak badaliśmy? Metodologia i przebieg badania
(Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2009)
Badania prowadzone przez internet skutecznie realizuje się za pomocą kanałów,
którymi na co dzień dociera do użytkowników przekaz marketingowy i sprzedażowy.
Najpopularniejsze formy dotarcia do adresata to kampania form ...
Internet i inne media jako źródło informacji i rozrywki
(Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2009)
Warto podkreślić, że z punktu widzenia konsumpcji informacji internet dla swoich
użytkowników stanowi w większym stopniu źródło informacji niż źródło rozrywki.
Nie potwierdza to więc poglądu, w którym podkreśla się ...
„Ja też nie cierpię polityki” : relacyjna funkcja narzekania.
(Wydawnictwo SWPS, 2005)
Polacy chętnie i często narzekają. Spośród wielu funkcji, jakie wyrażanie niezadowolenia pełni, artykuł podkreśla nawiązywanie relacji między rozmówcami. Zamieszczano komentarz zgodny lub niezgodny z tonem publikowanych ...
Diagnoza Internetu 2009
(Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2009)
Diagnoza Internetu 2009 jest jednym z pierwszych projektów koncentrujących się wyłącznie na osobach, które intensywnie korzystają z internetu w Polsce. Specyfiką tego badania jest również niezwykle silny nacisk na determinanty ...
Zrób to sam – Web 2.0 jako sfera politycznej aktywności internautów
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2009)
Cyfrowe technologie informacyjne już od początku swojego istnienia postrzegane były jako potencjalnie bardzo demokratyczne. Dziś, wraz rosnącą popularnością witryn i aplikacji stymulujących internautów do aktywnego ...
Kompetencja społeczna i inteligencja emocjonalna a zaangażowanie w Internet
(Wydawnictwo SWPS, 2003)
Podstawowym celem artykułu jest próba odpowiedzi na pytanie: dlaczego niektórzy ludzie angażują się w komunikację przez Internet; preferują tę formę kontaktu z innymi ludźmi, w porównaniu z naturalnymi relacjami bezpośrednimi. ...