Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 61
Problematyka zarządzania zmianami w bibliotekach akademickich na początku XXI w.
(Wydawnictwo Politechniki Lwowskiej, 2011)
The process of changes management in libraries of higher
educational institutions was reviewed based on international
experience. This process is necessary for competitiveness of libraries
for educational and information ...
Rola szkoleń i rozwoju zawodowego pracowników bibliotek w realizowaniu założeń pedagogiki bibliotecznej
(Oficyna Wydawnicza Edward Mitek, 2014)
New forms of library marketing based on example of word of mouth marketing. The experience of Polish libraries
(ISAST, 2015)
The paper presents basic rules of word of mouth marketing. It describes the importance of this tool on the book market, and illustrates the possibilities offered by libraries. It discusses briefly the primary role of the ...
Marketing szeptany – instrument propagandy współczesnych bibliotek?
(Wydawnictwo Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, 2011)
Referat przedstawia podstawowe mechanizmy marketingu szeptanego. Opisuje znaczenie jakie narzędzie to odgrywa na rynku książki oraz ilustruje możliwości jakie oferuje bibliotekom. Omawia w podstawowym zakresie rolę nadawcy ...
„Metody jakościowe i ilościowe w bibliotekach”. II Międzynarodowa Konferencja Naukowa w Grecji
(Wydawnictwo Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, 2010)
Dobór i ocena efektywności szkoleń pracowników biblioteki
(Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, 2010)
W referacie przedstawiono cele i zasady funkcjonowania w bibliotekach systemu efektywności szkoleń. Krótko zaprezentowano metody doboru szkoleń na potrzeby bibliotek, a także metody oceny ich efektywności w kontekście ...
Buzz-marketing âk ìnstrument populârizacìї sučasnih bìblìotečnih poslug: dosvìd pol’s’kih bìblìotek
(Biblioteka Narodowa Ukrainy im. Władimira Wiernadskiego, 2012)
У статті йдеться про поширення механізмів buzz-маркетингу на книжковому ринку та у сфері надання бібліотечних послуг.
Автор, спираючись на результати досліджень, виокремлює основні чинники, які посилюють дію нового методу ...
Działalność IFLA na rzecz współpracy międzynarodowej i realizacji projektów międzyinstytucjonalnych. Przykład programu Organizacji Narodów Zjednoczonych: Transforming our world: the 2030 Agenda for Sustainable Development
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2019)
O wpływie społecznym bibliotek – recenzja książki Magdaleny Paul (Wpływ społeczny bibliotek publicznych. Badanie użytkowników bibliotek w województwie mazowieckim, Warszawa 2018)
(Uniwersytet Mikołaja Kopernika. Instytut Informacji Naukowej i Bibliologii, 2019)
Książka Magdaleny Paul porusza problem oceny społecznego
wpływu bibliotek. Autorka analizuje w jaki sposób użytkownicy korzystają z bibliotek
publicznych oraz jakie są efekty działalności tychże bibliotek. Prezentuje
wyniki ...
Rozwój oferty usługowej bibliotek i usługi kreatywne jako próba zwiększania konkurencyjności. Przykład makerspace
(Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, 2019)
Spadek znaczenia tradycyjnych funkcji bibliotek, wynikający przede wszystkim
z rozwoju technologii, powoduje, że instytucje te szukają nowych możliwości
rozwoju i współpracy z otoczeniem. Chcąc osiągnąć względnie trwałą ...