Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4
Conjoint measurement w analizie danych marketingowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 1997)
The paper presents methodological aspects of conjoint measurement and applications or the method in marketing data analysis. In the final part of the paper a numerical example or metric conjoint analysis is discussed. We ...
An Application of Conjoint Analysis for Preference Measurement
(Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 1999)
The application of the conjoint analysis to the choice of study major problems is discussed. Bach course is described by five variables: advice from parents, teachers, and mends; fashion; degree of course difficulty; ...
Pomiar preferencji studentów przy wyborze warunków zakwaterowania
(Główny Urząd Statystyczny, 1997)
Metoda conjoint analysis (measurement)l została pierwotnie zaproponowana na gruncie badań psychometrycznych. W zastosowaniach marketingowych służy do pomiaru preferencji konsumentów względem produktów opisanych wektorem ...
Modelling the college student choice process via conjoint analysis
(Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 1996)
In the article, the conjoint analysis method was applied to the situation in which School Management intends to start new, post high-school form of teaching opportunities. Each new school is described by five variables: ...