Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 12
Obsługa klienta w wymiarze logistyczno-marketingowym
(Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A., 2014-02)
Problematyka obsługi klienta jest niezwykle złożona i nie sposób w krótkim opracowaniu szeroko się do niej odnieść. Niezaprzeczalny jest fakt, iż znaczenie obsługi rośnie, jej poziom bowiem przekłada się bezpośrednio na ...
Determination of satisfaction of running events participants. Analysis od the market of sport supplements and nutrients for athlets
(Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2014)
Examination of the Satisfaction of Running Events` Participants
(Polish Society of Commodity Science, Kraków, 2014)
Information Security Management
(Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2014)
Doskonałość w negocjacjach – kompetencja (nie)pożądana
(Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 2014)
W artykule autorka skupiła swoje rozważania wokół problemu doskonałości w negocjacjach. Zaprezentowano w nim kilka koncepcji dotyczących pożądanego profilu cech i umiejętności negocjatorów oraz postawiono pytania związane ...
Selected Success Factors of Running Events` organizers and participants
(Wydawnictwo Naukowe Instytutu Technologii Eksploatacji - PIB Radom, 2014)
Zagraniczne doświadczenia w zakresie partnerstwa publiczno-prywatnego — inspiracje i rekomendacje dla Polski
(Biuro Analiz Sejmowych, 2014-09)
Obligacje projektowe – nowy instrument finansowania przedsięwzięć PPP w formule project finance na poziomie międzynarodowym i krajowym
(Biuro Analiz Sejmowych, 2014-09)
Audit in normalized management systems
(Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2014)
Badanie satysfakcji klientów imprez biegowych
(Bogucki Wydawnictwo Naukowe, 2014)