Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 21
Fani jako specyficzna subkultura konsumpcji. Pomiędzy fanatyczną konsumpcją a oporem przeciwko konsumeryzmowi
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2008)
Socjologiczne spojrzenie na związek Internetu z religią
(Wyższa Szkoła Handlowa im. Bolesława Markowskiego w Kielcach, 2008)
Wirtualne państwa w zwierciadle nauk społecznych. Dlaczego warto badać mikronacje internetowe
(Wyższa Szkoła Handlowa w Kielcach, 2007)
Rola Internetu w budowaniu tożsamości narodowej
(Wyższa Szkoła Handlowa im. Bolesława Markowskiego w Kielcach, 2007)
Wirtualna komunikacja z własnym narodem, czyli rola Internetu w podtrzymywaniu tożsamości narodowej emigrantów
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2008)
Fanfiction – przejaw medialnych fandomów
(Aspra-JR, 2007)
Wolna kultura vs dyktat prawa autorskiego – krótka analiza ruchu społecznego „wolnej kultury”
(Wydawnictwa AGH, 2008)
Eksperyment w Internecie – nowa metoda badań w naukach społecznych
(Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii
Uniwersytet Warszawski, 2009)
Edukacyjne i wychowawcze aspekty uczestnictwa w społecznościach fanów (fandomach)
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2008)
Jak Web 2.0 stymuluje amatorskie dziennikarstwo i co z tego wynika dla społeczeństwa obywatelskiego
(Wyższa Szkoła Handlowa w Kielcach, 2009)