Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 42
Kraje Unii Europejskiej według gospodarczej konkurencyjności i atrakcyjności
(Główny Urząd Statystyczny ; Polskie Towarzystwo Statystyczne, 2006)
Celem opracowania jest segmentacja krajów Unii Europejskiej, wykorzystująca ocenę ich konkurencyjności i atrakcyjności. Może ona stanowić instrument wspomagający decyzję dotyczącą lokalizacji przestrzennej działalności ...
Regional diversification of economic development level in the EU, the position of Czech regions
(Fakulta sociálně ekonomická Univerzity J.E. Purkyně, 2004)
Segmentation of Polish and Czech regions regarding the society wealth level and structural policy
(Faculty of Social and Economics Studies Jan Evangelista Purkyne University in Usti nad Labem, 2004)
Procedura regionalnych badań segmentacyjnych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2008)
Koncepcja segmentacji rynku została wprowadzona w 1956 r. przez W.R. Smitha, który opierając się na ekonomicznej teorii konkurencji niedoskonałej, zidentyfikował występujące na rynku zróżnicowanie popytu na towary i usługi. ...
Segmentacja krajów Unii Europejskiej bazująca na międzynarodowych zróżnicowaniach rozwojowych
(Katedra Gospodarki Przestrzennej i Administracji Samorządowej Wydział Nauk Ekonomicznych, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 2008)
Celem tego opracowania jest analiza zróżnicowań międzynarodowych i segmentacja krajów Unii Europejskiej w latach 1998-2008, przez pryzmat poziomu i dynamiki produktu krajowego brutto. Takie podejście umożliwia ...
Regional segmentation of European space with regard to the level and growth rate of development
(Uniwersytet Hradec Kralove, Gaudeamus, Hradec Kralove, 2009)
The objective of the hereby study is the analysis of the international development disproportions and segmentation of European Union regions in 2005. The basic characteristics used for the analysis are the level and growth ...
Wielowymiarowa analiza danych jako narzędzie segmentacji regionów europejskich
(Wydawnictwo SGGW, 2007)
Makrosegmentacja dynamiczna a priori krajów Unii Europejskiej
(Technical University of Liberac, 2008)
The objective of the hereby study is the international segmentation of European Union countries with the use of basic competitiveness techniques applied by enterprises. The basic characteristics used for the analysis are ...
Conditions for effective regional segmentation
(University of J.E. Purkyně in Ústí nad Labem, 2007)
Typologia kryteriów segmentacji rynku międzynarodowego
(Technická univerzita v Liberci, 2007)