Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4
Segmentacja rynków zagranicznych jako determinant konkurencyjności międzynarodowej przedsiębiorstwa
(Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 2005)
W opracowaniu tym analizie poddano wpływ segmentacji rynków zagranicz- nych na konkurencyjność międzynarodową przedsiębiorstwa. Określono istotę konkurencyjności międzynarodowej oraz segmentacji rynków. Podjęto ...
Segmentacja krajów Unii Europejskiej bazująca na międzynarodowych zróżnicowaniach rozwojowych
(Katedra Gospodarki Przestrzennej i Administracji Samorządowej Wydział Nauk Ekonomicznych, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 2008)
Celem tego opracowania jest analiza zróżnicowań międzynarodowych i segmentacja krajów Unii Europejskiej w latach 1998-2008, przez pryzmat poziomu i dynamiki produktu krajowego brutto. Takie podejście umożliwia ...
Makrosegmentacja dynamiczna a priori krajów Unii Europejskiej
(Technical University of Liberac, 2008)
The objective of the hereby study is the international segmentation of European Union countries with the use of basic competitiveness techniques applied by enterprises. The basic characteristics used for the analysis are ...
Typologia kryteriów segmentacji rynku międzynarodowego
(Technická univerzita v Liberci, 2007)