Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3
Propozycja segmentacji w oparciu o koncepcję łańcuchów celów i środków na przykładzie wybranych regionów europejskich
(Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 2006)
Przedsiębiorstwo dokonujące ekspansji zagranicznej staje w obliczu kluczowej decyzji dotyczącej selekcji najatrakcyjniejszych dla niego rynków. Dobór docelowych rynków lokalizacji działalności poprzedza ...
Aspekty teoretyczne segmentacji regionalnej
(Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 2007)
Znaczne zróżnicowanie przestrzennych uwarunkowań rynku światowego oraz specyfika rynków zagranicznych przyczyniają się do tego, że cechy konsumentów, ich preferencje, postawy, główni konkurenci i ich ...
Segmentacja regionalna i konkurencyjność jako podstawy lokalizacji przestrzennej przedsiębiorstwa zagranicznego
(Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 2006)
Konkurencyjność jest pojęciem coraz częściej i powszechniej stosowanym. Może być rozpatrywana w rozmaitych aspektach i przekrojach. Zawiera sąd wartościujący, ma zdecydowany wydźwięk pozytywny, gdyż ...