Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-8 z 8
World Internet Project. Poland 2010
(Agora S.A. & TP Group, 2010)
This 2010 report provides a richly detailed and reliable account of who uses the Internet in Poland, who does not, and what difference it makes for everyday life and work. It is based on high-quality data – face-to-face ...
Kult amatora A.D. 2014?
(Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, 2014-03)
Co badaczom opinii i zachowań konsumenckich może przynieść lektura "Kultu amatora" Andrew Keena po ośmiu latach od jego wydania?
World Internet Project. Poland 2011
(Agora S.A. & TP Group, 2011)
This report provides a richly detailed and reliable account of who uses the Internet in Poland, who does not, and what difference it makes for everyday life and work. It is based on high-quality data – face-to-face interviews ...
Paradoks internetu według WIP: internauci przez „16 godzin” w tygodniu „zabijają” w internecie czas, który dzięki niemu „zaoszczędzili” - po czym czują, że go w internecie zbyt wiele „tracą”
(Agora, 2013)
Tam, gdzie celem jest satysfakcja użytkownika internetu na różnych etapach życiowego rozwoju, polska edycja WIP ujawnia wyzwania i powody do intensywnych poszukiwań. Budując społeczeństwo informacyjne, osiągamy i - mniej ...
Tak zwana „mowa nienawiści w internecie”: poszerzenie perspektywy o pominięte teksty badawcze i prasowe
(Obserwatorium Wolności Mediów w Polsce, 2013)
Cytaty i omówienia różnych tekstów z badawczych i prasowych dyskusji nad mową nienawiści w internecie mają za zadanie jej wzbogacenie o pomijane w bieżących dyskusjach elementy obecne już wcześniej w dyskursie publicznym.
World Internet Project. Poland 2012
(Agora S.A. & TP Group, 2012)
This 2012 report provides a richly detailed and reliable account of who uses the Internet in Poland (in 2010-2012), who does not, and what difference it makes for everyday life and work. It is based on high-quality data – ...
Dyrektor marki internetowej...
(2012)
Co znaczy Verstehen-centric?
Gdzie szukać konsumentów: efektywność reklamy internetowej w zależności od kontekstu
(2010)
Reklama w internecie bardziej pomaga niż irytuje. Na dodatek internet jest jedynym medium, w którym natychmiast po kontakcie z reklamą można wyszukać dodatkowe informacje na temat, którego ona dotyczy. Takie są główne ...