Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-7 z 7
Zarys problemu wykorzystania internetu w badaniach jakościowych
(Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa, 2010)
Środowisko wirtualne, jakim jest internet, staje się często kontekstem w prowadzonych badaniach jakościowych. Rodzi to określone problemy z pozyskiwaniem i interpretacją danych. Ważne zatem jest właściwe zrozumienie istoty ...
Gdzie szukać konsumentów: efektywność reklamy internetowej w zależności od kontekstu
(2010)
Reklama w internecie bardziej pomaga niż irytuje. Na dodatek internet jest jedynym medium, w którym natychmiast po kontakcie z reklamą można wyszukać dodatkowe informacje na temat, którego ona dotyczy. Takie są główne ...
Jak bydgoszczanie posługują się Internetem – badanie umiejętności, celów i sposobów używania Internetu w Bydgoszczy
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Handlowej, 2010)
Cyberreligia – powstanie religijnych społeczności wirtualnych
(Zakład Wydawniczy NOMOS Sp. z o.o, 2010)
O zasadach etycznych i normach branżowych w działaniach Internet Public Relations
(Wydawnictwo Naukowe SCRIPTORIUM Poznań-Opole, 2010)
Internetowe źródła informacji dla historyka najnowszych dziejów Polski
(Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, 2010)
World Internet Project. Poland 2010
(Agora S.A. & TP Group, 2010)
This 2010 report provides a richly detailed and reliable account of who uses the Internet in Poland, who does not, and what difference it makes for everyday life and work. It is based on high-quality data – face-to-face ...