Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-5 z 5
Efekt trzeciej osoby a percepcja reklamy internetowej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2014)
Interest in Distance Learning and Assessment of Internet Sources of Information in the View of Polish Students Majoring in Economic Sciences
(Wydawnictwo MAGNANIMITAS, 2014)
Nowadays, development of e-learning primarily moves towards ensuring wider availability and mobility of the contents of the courses offered. However, the importance of taking into account personal needs of students in the ...
Mobilny dziennikarz obywatelski – wykorzystanie urządzeń mobilnych w kontaktach z czytelnikami
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2014)
W artykule przedstawiono wyniki badań funkcjonalności wspomagających dziennikarstwo obywatelskie na przykładzie serwisów "Moje Miasto" (MM Bydgoszcz, MM Lublin, MM Warszawa, MM Szczecin, MM Wrocław, MM Poznań, MM Łódź, MM ...
Religion on Catholic Internet Forums in Poland. A Memory Mediated
(2014)
The following article aims to show that on Catholic Internet forums in Poland, religion—in this case Roman Catholicism—serves as a mediated chain of memory fulfilling two main functions simultaneously: an integrating ...
Kult amatora A.D. 2014?
(Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, 2014-03)
Co badaczom opinii i zachowań konsumenckich może przynieść lektura "Kultu amatora" Andrew Keena po ośmiu latach od jego wydania?