Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3
Wizje Europy w polskiej myśli nacjonalistycznej po 1989 roku
(Wydawnictwo UMCS, 2013)
Nacjonaliści po roku 1989 wypracowali różnorodne wizje Europy. Liczne drobne ugrupowania nacjonalistyczne dość zgodnie kontestują procesy integracyjne, w tym deficyt demokracji w Unii Europejskiej. Podejmując próby ...
Usługi kulturalne w małych miastach
(Główny Urząd Statystyczny, 2013)
This paper describes the use of cultural services in small Polish towns against
other towns and cities taking into account the cultural sector represented by
museums, cultural centers, cinemas and libraries. The study ...
Wizerunki autoprezentacyjne kandydatów na urząd Prezydenta RP w 2010 roku
(Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations, Wydawnictwo UMCS, Lublin, s. 191-222., 2013)
Celem tekstu jest ukazanie typów i zaprezentowanie cech wizerunków kandydatów na urząd Prezydenta RP w kampanii 2010 roku. Kampanii, która była wyjątkowa z wielu powodów. Przedstawienie autoprezentacyjnych sposobów kreowania ...