Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3
Konsekwencje kryzysu ekonomicznego w prasie lokalnej i regionalnej na przykładzie mediów szczecińskich
(Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2012)
Najdramatyczniejszym działaniem, które może podjąć wydawca gazety w reakcji na kryzys ekonomiczny jest zamknięcie tytułu. Właściciel decyduje się na taki krok, jeśli nie może lub nie chce nadal finansować pisma przynoszącego ...
Prywatyzacja dziennikarska jako element komunikacji marek medialnych za pośrednictwem aplikacji
(Uniwersytet Warszawski, Aspra-JR, 2018)
In the age of new media, growing popularity of digital-born media outlets has become a central issue for legacy print media. The position of even leading newspapers is challenged by online news sources. Adaptation of mobile ...
Czasopisma wydawane w Szczecinie od 1989 roku – zasięg, wydawcy, tematyka
(Książnica Pomorska, 2019)