Show simple item record

dc.contributor.authorPrzybysz-Zaremba, Małgorzata
dc.contributor.authorKatkoniene, Agata
dc.date.accessioned2014-12-17T12:34:47Z
dc.date.available2014-12-17T12:34:47Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationM. Przybysz-Zaremba, A. Katkonienė (2014), Profilaktyka agresji i przemocy w szkole w optyce edukacyjnej, „Społeczeństwo i Rodzina” Nr 38, (1/2014), s. 48-62. ISSN 1734-6614pl_PL
dc.identifier.issn1734-6614
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/5908
dc.description.abstractW tekście zaprezentowano zarys problemu agresji i przemocy występujących we współczesnej szkole. Przedstawiono przegląd wybranych statystyk policyjnych ukazujących zachowania agresywne młodzieży o charakterze przestępczym. Dokonano przeglądu egzemplifikacji wybranych dokumentów określających działania profilaktyczne (Statut Szkoły, Szkolny Program Profilaktyki, Szkolny Program Wychowawczy), a także poddano analizie ich treści w celu sprawdzenia, czy dokumenty te zostały przygotowane zgodnie z przepisami ministerialnymi. Istotną kwestią poruszaną w tekście jest przegląd praktycznej profilaktyki prowadzonej w szkołach w województwie warmińsko-mazurskim. Autorki ukazują metody oraz strategie działań profilaktycznych prowadzonych przez placówki szkolne. W części końcowej tekstu opracowano implikacje dla praktyki edukacyjnej, które mogą okazać się pomocne w podejmowanych przez szkoły działaniach profilaktycznych.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKULpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectagresjapl_PL
dc.subjectprzemocpl_PL
dc.subjectedukacjapl_PL
dc.subjectprofilaktykapl_PL
dc.titleProfilaktyka agresji i przemocy w szkole w optyce edukacyjnejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.description.epersonMałgorzata Przybysz-Zaremba


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.