Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSarna, Paweł
dc.date.accessioned2014-12-25T19:57:36Z
dc.date.available2014-12-25T19:57:36Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationWORLD JOURNAL OF THEORETICAL AND APPLIED SCIENCES 2014/1pl_PL
dc.identifier.isbnISBN 978-83-61401-96-4
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/5941
dc.description.abstractIn the recent years, the phenomenon of tabloidization has become an object of the interest of many researchers of various fields. An ethical card, accepted by all journalistic organizations, includes seven principles among of which the most important is the principle of the journalistic objectivity; however, simplifications connected with tabloidization, in many cases, grossly violate the discussed principle. The author of the study aims at examining how the Polish tabloids raise the intervention problems, and most of all, what kind of models and antiexemplars of behavior, considered in terms of morality, they establish. The study focuses on the analysis of two polish tabloids “Fakt” and “Super Express”.en
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherGliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczościpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectrhetoricen
dc.subjectcelebritiesen
dc.subjecttabloidsen
dc.subjectnewspapersen
dc.subjectmass mediaen
dc.titleWzorce i antywzorce osobowe na łamach polskich tabloidów - „Fakt”, „Super Express”pl_PL
dc.title.alternativeRole Models and Antiexemplars in the Polish Tabloids (“Fakt”, „Super Express”)en
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Śląski w Katowicachpl_PL
dc.description.epersonPaweł Sarna


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.