Dziennikarstwo w szkole. Zagadnienia teoretyczne i propozycje warsztatowe
dc.contributor.author | Flasiński, Krzysztof | |
dc.date.accessioned | 2014-12-30T13:26:38Z | |
dc.date.available | 2014-12-30T13:26:38Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Flasiński, K. (2014). Dziennikarstwo w szkole. Zagadnienia teoretyczne i propozycje warsztatowe. Refleksje, 5, 8-11. ISSN: 1425-5383. | pl_PL |
dc.identifier.issn | 1425-5383 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/5962 | |
dc.description.abstract | Uwzględnienie nauki umiejętności dziennikarskich w prowadzeniu zajęć może mieć wiele zalet. Dzięki praktycznym ćwiczeniom uczeń: zyskuje orientację w świecie współczesnym, docenia różnorodność opinii, dowiaduje się, jak wykorzystywać różne style językowe w zależności od miejsca publikacji i odbiorcy. Ponadto, na własnym przykładzie zauważa, jak ważne jest planowanie i realizacja wcześniej ustalonych założeń. Niezwykle ważny jest również nawyk świadomego i krytycznego korzystania z mediów. Zaletą zajęć dziennikarskich jest to, że mogą one służyć urozmaiceniu nie tylko programu nauczania języka polskiego, ale również innych przedmiotów, na przykład historii, a nawet przedmiotów ścisłych. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Dozwolony użytek | |
dc.subject | media | pl_PL |
dc.subject | edukacja medialna | pl_PL |
dc.subject | dziennikarstwo | pl_PL |
dc.title | Dziennikarstwo w szkole. Zagadnienia teoretyczne i propozycje warsztatowe | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.contributor.organization | Uniwersytet Szczeciński | pl_PL |
dc.description.eperson | Krzysztof Flasiński |
Pliki tej pozycji
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
-
Artykuły / Articles [16126]
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.