Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorFlasiński, Krzysztof
dc.date.accessioned2014-12-30T13:26:38Z
dc.date.available2014-12-30T13:26:38Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationFlasiński, K. (2014). Dziennikarstwo w szkole. Zagadnienia teoretyczne i propozycje warsztatowe. Refleksje, 5, 8-11. ISSN: 1425-5383.pl_PL
dc.identifier.issn1425-5383
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/5962
dc.description.abstractUwzględnienie nauki umiejętności dziennikarskich w prowadzeniu zajęć może mieć wiele zalet. Dzięki praktycznym ćwiczeniom uczeń: zyskuje orientację w świecie współczesnym, docenia różnorodność opinii, dowiaduje się, jak wykorzystywać różne style językowe w zależności od miejsca publikacji i odbiorcy. Ponadto, na własnym przykładzie zauważa, jak ważne jest planowanie i realizacja wcześniej ustalonych założeń. Niezwykle ważny jest również nawyk świadomego i krytycznego korzystania z mediów. Zaletą zajęć dziennikarskich jest to, że mogą one służyć urozmaiceniu nie tylko programu nauczania języka polskiego, ale również innych przedmiotów, na przykład historii, a nawet przedmiotów ścisłych.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectmediapl_PL
dc.subjectedukacja medialnapl_PL
dc.subjectdziennikarstwopl_PL
dc.titleDziennikarstwo w szkole. Zagadnienia teoretyczne i propozycje warsztatowepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Szczecińskipl_PL
dc.description.epersonKrzysztof Flasiński


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.