Show simple item record

dc.contributor.authorSekuła, Alicja
dc.date.accessioned2015-01-05T16:33:14Z
dc.date.available2015-01-05T16:33:14Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn1640-6818
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/5976
dc.descriptionDOI: 10.13140/2.1.4844.3202pl_PL
dc.description.abstractCelem artykułu jest przedstawienie instrumentów promocji, które jednostki samorządu terytorialnego mogą wykorzystywać w kształtowaniu i przy realizacji strategii marketingowej. W artykule przeanalizowano zestaw pięciu podstawowych narzędzi promocji, do których zalicza się reklamę, public relations i publicity, promocję sprzedaży oraz sprzedaż osobistą. Wymienioną grupę rozszerzono o marketing bezpośredni, który przedstawiono z punktu widzenia komunikacji za pomocą Internetu.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherUniversity of Szczecinpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectcommunicationpl_PL
dc.subjectpromotion-mixpl_PL
dc.subjectpromotion toolspl_PL
dc.subjectplace marketingpl_PL
dc.subjectpersonal sellingpl_PL
dc.subjectsales promotionpl_PL
dc.subjectpublicitypl_PL
dc.subjectpublic relationspl_PL
dc.subjectadvertisingpl_PL
dc.titlePromotion and its tools in territorial marketingpl_PL
dc.title.alternativeNarzędzia promocji terytorialnejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationPolitechnika Gdańskapl_PL
dc.description.epersonAlicja Sekuła
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska