Show simple item record

dc.contributor.authorKaczmarek-Śliwińska, Monika
dc.date.accessioned2015-01-05T16:37:13Z
dc.date.available2015-01-05T16:37:13Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.isbn978-83-7930-243-7
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/5978
dc.descriptionFragmenty publikacjipl
dc.description.abstractPublikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem – za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób całkowicie niezależny i bez kontroli firmy, duża uwaga została zwrócona właśnie na ten aspekt komunikacji tzw. zapośredniczonej przez komputer.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherDifin SApl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectkomunikowanie się organizacjipl_PL
dc.subjectzarządzanie sytuacjami kryzysowymi organizacjipl_PL
dc.subjectzarządzanie kryzysowepl_PL
dc.subjectpublic relationspl_PL
dc.titlePublic relations w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji. Sztuka komunikowania siępl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.description.epersonWydawnictwo Difin
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska