Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWojtaszek, Henryk
dc.contributor.authorNejman, Żaneta
dc.date.accessioned2015-01-06T22:28:21Z
dc.date.available2015-01-06T22:28:21Z
dc.date.issued2014-08-10
dc.identifier.citationH.Wojtaszek, Ż. Nejman Analiza porównawcza kanałów komunikacji, reklamy public relations na przykładzie przedsiębiorstwa bankowego oraz produkcyjnego. Studium przypadku.. WSZMIJO, Katowice, s.155-182pl_PL
dc.identifier.issn978-83-87296-99-5
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/5992
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicachpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectprzedsiębiorstwo produkcyjnepl_PL
dc.subjectbankpl_PL
dc.subjectpublic relationspl_PL
dc.subjectreklamapl_PL
dc.subjectkomunikacjapl_PL
dc.subjectanaliza porównawczapl_PL
dc.titleAnaliza porównawcza kanałów komunikacji, reklamy public relations na przykładzie przedsiębiorstwa bankowego oraz produkcyjnego. Studium przypadkupl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationGórnośląska Wyższa Szkoła Handlowapl_PL
dc.contributor.organizationPolitechnika Poznańskapl_PL
dc.description.epersonHenryk Wojtaszek
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska